Postanite vidni z optimizacijo
| Članek je bil prebran 1.649 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Danes je za blagovne znamke in podjetja nujno, da so vidni na spletu. V Sloveniji naj bi po podatkih Googla kar 8 od 10 oseb vsaj enkrat na dan obiskalo splet. To pomeni, da je dnevno na spletu kar 83% uporabnikov pri nas. Brez dvoma velja, da morajo to dejstvo upoštevati tudi podjetja, ko gre za oblikovanje njihove zunanje podobe in prepoznavnosti. Uporaba in izkoristek polnega potenciala digitalnih komunikacijskih kanalov je odličen način, da se spletne strani postanejo zares vidne.

Za kaj Slovenci uporabljamo internet?

Cilj marketinga je, da takšne spletne poizvedbe preobrazijo v nakupe. Za to pa seveda ni dovolj zgolj to, da ima podjetje postavljeno spletno stran. Uspeh blagovne znamke je namreč v veliki meri odvisen od tega, ali je spletna stran v spletu sploh vidna.

Off-line optimizacija spletne strani

Da bi uporabniki na spletu neko spletno stran opazili, se more ob poizvedbah na določene ključne besede, ki so povezane z njeno vsebino, prikazati na prvi strani med zadetki. To pomeni, da je spletna stran v iskalnikih vidna, uporabniki pa jo hitro najdejo. Poleg tega je pomembno še to, da se uporabniki na spletni strani zadržijo, po možnosti pa še opravijo nakup ali oddajo povpraševanje. Za dobro pozicijo na iskalnikih in za to, da je neka stran zares vidna, je pomembna zlasti intenzivna off-line (zunanja) optimizacija spletnih strani.

povečevalna lupaKaj je optimizacija in kako poteka?

Pri optimizaciji se je vselej potrebno zavedati, da gre za dejavnost, katere rezultati niso vidni čez noč ampak se uspeh optimiziranja vidi na dolgi rok. Mnogi tega ne vedo, zato podjetja z optimizacijo prenehajo prehitro, kar pa pomeni, da izgubijo tudi tisto, kar jim je do sedaj z optimizacijo uspelo pridobiti. Če podjetja torej prehitro odnehajo, zgubijo dobro vidljivost in kvaliteten vir svojih obiskovalcev.  Optimizacija temelji na dobri vsebini in skrbno izbranih ključnih besedah. Na ta način se skuša doseči, da se spletna stran prične pojavljati čim bolj visoko med organskimi zadetki v iskalnikih. Ti zadetki se pojavijo neposredno za plačljivimi oglasi, ki se pojavijo najvišje zgoraj. Optimizacija pripomore do povečanega zaupanja, več obiska in več konverzij. Da bi bil postopek optimizacije zares uspešen, je potrebnega veliko znanja s področja naprednih algoritmov, poznati pa je potrebno še pravila, ustrezne metode in tehnike.

Brezplačna optimizacija?

Digitalna marketing agencija W3B je s svojo akcijo »1/2 leta brezplačna optimizacija strani« želela vplivati na stanje na slovenskem trgu, kjer se podjetja še vedno premalo zavedajo pomena in potrebe po optimizaciji. Akcija je torej namenjena razvoju petih perspektivnih projektov, za katere bo podjetje pol leta izvajalo brezplačno off-line optimizacijo. Namen akcije je podjetja pri nas spodbuditi, da bi se bolj množično odločala za optimizacijo in da bi širšemu krogu ljudi pokazali, kaj sploh optimizacija je.

© 28. 03. 2024 - protectech. Oglaševanje.