Koliko stane Google oglaševanje?
| Članek je bil prebran 1.828 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Google oglaševanje v današnjem času pomeni temelj oglaševanja na spletu nasploh. Seveda se mnogi pred odločitvijo za oglaševanje na iskalniku Google sprašujejo, koliko jih bo takšno oglaševanje stalo. Odgovor na to, je odvisen od več dejavnikov:

Cena oglaševanja na Googlu se nato oblikuje iz treh elementov oglaševalske kampanje. Najprej je to vzpostavitev kampanje, ki zajema analizo spletne strani in ponudbe/panoge, urejanje nastavitev, izbiro ključnih besed in njihov zakup. Gre za enkratne storitve in fiksen, enkraten strošek.

Naslednji del kampanje na Googlu predstavlja vodenje kampanje – sem sodi redno spremljanje kampanje, dodajanje novih oglasov, spreminjanje ali ukinjanje oglasov, ki ne prinašajo dobrih rezultatov, urejanje naprednih nastavitev, optimizacija izklicnih cen na klik, poročanje o rezultatih, itd. Vsi stroški vodenja kampanje se obračunavajo mesečno ali v drugih rednih intervalih (npr. na več mesecev), po dogovoru.

Tretji in zadnji del oglaševanja na Googlu pa predstavljajo sredstva za proračun za zakup klikov. Ta denar plačamo Googlu za zakup klikov oziroma za prikaze oglasov. Cena za klike ali za prikaze ni fiksna, ampak se spreminja glede na to, katere ključne besede se oglašujejo, kako deluje konkurenca podjetja, na kako visokem nivoju poteka kampanja ipd. Glede na cene na klik za določeno panogo in tudi glede na to, kam ciljate s svojo kampanjo, se nato skupaj z oglaševalsko agencijo uskladi proračun za oglaševalsko kampanjo na iskalniku Google. Po potrebi in ob soglasju obeh strani (naročnika/podjetja in oglaševalske agencije) se lahko proračun tekom samega oglaševanje po potrebi tudi spreminja.

© 20. 04. 2024 - protectech. Oglaševanje.